Топ новостей


Сейчас на сайте


Сейчас на сайте:
Пользователей: 0
Отсутствуют.
Роботов: 1
Yandex
Гостей: 14
Всех: 15

Наши именинники


Именинников сегодня нет

Розпочав роботу контакт- центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула»

6-06-2012, 18:24
Розпочав роботу контакт- центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула»Для звернень жителів Дніпропетровщини розпочав роботу контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула»

На Дніпропетровщині відкрився перший в Україні регіональний контакт-центр, побудований за моделлю «Урядового контактного центру». Відтепер за телефоном 0-800-505-600 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) жителі Дніпропетровщини можуть звернутися за вирішенням свого питання на спеціальну губернаторську «Гарячу лінію Олександра Вілкула».
Кожне звернення, яке надходить на «гарячу лінію», знаходиться на особистому контролі голови облдержадміністрації Олександра Вілкула.
«Наша задача – підвищити ефективність роботи влади, забезпечити допомогу людям. Тільки через це досягається довіра людей до влади. Для цього ми створили спеціальну обласну «гарячу лінію». Контакт-центр стане важливим інструментом контролю роботи влади, це інструмент боротьби з корупцією та бюрократією. Щодня ведеться моніторинг звернень громадян до контакт-центру. Це дозволяє робити додатковий аналіз ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції, «больові точки» і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому», – сказав Олександр Вілкул.Розпочав роботу контакт- центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула»

Регіональний контакт-центр працював в тестовому режимі з 12 квітня, за цей час відпрацьовано понад 500 звернень. Олександр Вілкул зазначив, що за цей період керівники органів влади переконалися в тому, що контроль за їх роботою – жорсткий і рішучий. «Я не допускаю бюрократії і тяганини у вирішенні проблем громадян», – сказав Олександр Вілкул.

«Людей Довіра – це наша сила!», – саме під таким девізом працює контакт-
центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула».
З 9 до 18 години у робочі дні звернення мешканців Дніпропетровської області за телефоном контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула» 0-800-505-600 реєструють 10 операторів. Ще 4 аналітики аналізують звернення, визначають виконавців вирішення питань громадян, перевіряють якість реагування та вирішення питання.
«Розгляд звернення завершується тільки після того, як громадянин-заявник особисто підтвердив позитивний результат вирішення питання операторам контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула». Усі співробітники контакт-центру пройшли спеціальне навчання під керівництвом експертів з Урядового контактного центру», – зазначила Олена Хохба.
У сфері контролю «гарячої лінії» – понад 100 органів влади та їх підрозділів: це місцеві міські та районні органи влади, управління та організації, територіальні підрозділи органів центральної виконавчої влади.


Обсудить на форуме (0)


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


www.vdn.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.

Голосование


Будете ли Вы отдыхать этим летом и где?

Поеду на украинский курорт
Поеду за рубеж, в другие страны
Отдыхать буду, но дома
Отдохну на даче
Отправлюсь на деревню к бабушке